

































































































































Appartement te Korte termijn huren in Barcelona
Gracia - Vallcarca









Het minimum verblijf voor deze datums is 3 nachten.
-
A
92-100A
-
B
81-91B
-
C
69-80C
-
D
55-68D
-
E
39-54E
-
F
21-38F
-
G
1-20G
- In afwachting van
Why to pay agency fee?
* They are not certified translations, the valid version with legal effects will be the Spanish version.
* If the apartment is available for a visit, if not, you will be able to access under certain conditions.
* As long as the apartment is returned in good condition
* As long as you inform us 8 weeks in advance, and if the owner of the apartment agrees.
* Provided that this is not due to a bad use of the tenant.
* They are not certified translations, the valid version with legal effects will be the Spanish version.
* If the apartment is available for a visit, if not, you will be able to access under certain conditions.
* As long as the apartment is returned in good condition
* As long as you inform us 8 weeks in advance, and if the owner of the apartment agrees.
* Provided that this is not due to a bad use of the tenant.
b. Volledige bevoegdheid-aktes van de vertegenwoordiger van het bedrijf en paspoort/identiteitskaart van de huurder,
c. Laatste belastingoverzicht,
b. Kopie van de laatste drie loonlijsten,
· Huidige maandelijkse huur: proportionele deel van de maand in rekening, beginnend op uw incheckdatum.
· Waarborgsom (minimum): 2 x maandhuur waarborgsom,
· Kosten vastgoedkantoor:
- Contract langer dan 6 maanden: 1 maandhuur +VAT [21% in Spanje],
- Contract van 4 tot 6 maanden: 1 maandhuur +VAT [21% in Spanje] -20% korting,
- Contract tot 4 maanden: 1 maandhuur +VAT [21% in Spanje] -30% korting.
b. Als het contract begint vanaf de 16e, het totale bedrag te betalen aan:
Dezelfde voorwaarden die eerder + uitgelegd huren 2 maand + verbruik hoeveelheid.
«Two steps booking»:u betaalt vooraf één maand borg om het appartement te reserveren. (Dit zal naderhand worden verrekend met de volledige kosten) Het resterende bedrag betaalt u vóór u het appartement betrekt.
Volgens het reserveringsbeleid mag u maximaal 12 dagen aaneengesloten een vakantieaccommodatie huren vanaf de datum dat accommodatie beschikbaar is. Bent u geïnteresseerd in een specifieke woning? Neem dan contact op met de commerciële afdeling van ShBarcelona.
Bank: Banco Sabadell
Addres: C/ Comte Borrell, 87 - 08015, Barcelona
Rekeninghouder: Decoflat
IBAN: ES65 0081 1763 11 0001002404
BIC/SWIFT : BSABESBB
Referentie: Huurder naam en vlakke referentienummer
Rekeningnummer: 0081 1763 11 0001002404
U kunt ook elektronische betaalmiddelen gebruiken, maar in dit geval zijn de volgende administratiekosten van toepassing: voor VISA en MASTERCARD betaalt u 1% op het totaalbedrag en voor AMERICAN EXPRESS betaalt u 3% op het totaalbedrag. Andere elektronische betaalmiddelen geschieden altijd in overleg met ons commerciële team.
De acceptatie van uw aanvraag dient altijd te worden geaccordeerd door de eigenaar.
«24/7 onderhoudsdienst »: Gedurende uw verblijf kunt u gebruik maken van onze 24/7 ShBarcelona onderhoudsdienst. Zij zal persoonlijk aanwezig zijn en problemen in het appartement voor u oplossen. Deze dienst is gratis. Houdt u er rekening mee, dat als het ontstane probleem een gevolg is van onjuist gebruik of andere schade veroorzaakt door u als huurder, deze reparatiekosten bij de eindafrekening in rekening zullen worden gebracht.
« Woonklaar»: al onze appartementen zijn gemeubileerd en volledig ingericht. Alle appartementen zijn voorzien van een wasmachine, beddengoed en dekens; u dient enkel zelf nog uw persoonlijke spullen en eigen handdoeken mee te brengen. Het appartement zal voor uw komst grondig worden schoongemaakt.
Voor het ophalen van de sleutel kunt u terecht bij ons kantoor aan de Casanovastraat 99. Het kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag, van 10:00 tot 19:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 13:30 uur.
Als u buiten kantoortijden in wilt checken, zullen de sleutels in het appartement zelf worden overgedragen en zal hiervoor een extra vergoeding in rekening worden gebracht: tot middernacht €30 en na middernacht €50.
De acceptatie van uw aanvraag dient altijd te worden geaccordeerd door de eigenaar.
De eigenaar van de boeking heeft recht op volledige restitutie van het boekingsbedrag dat reeds betaald is aan ShBarcelona, enkel en alleen indien het huurcontract niet geformaliseerd kan worden vanwege gebreken aan het appartement In geen geval kunt u aanspraak maken op enige vorm van financiële compensatie.
Ter informatie: Het is belangrijk om te weten, dat alle appartementen zijn verzekerd tegen waterschade, brand en burgerlijke aansprakelijkheid. Deze verzekering dekt echter geen schade bij diefstal van persoonlijke eigendommen uit het appartement. U kunt contact met ons opnemen om een verzekering tegen diefstal af te sluiten.
Adres: C/ Comte Borrell, 87 - 08015, Barcelona
Rekeninghouder: DECOFLAT
Rekeningnummer: 0081 1763 11 0001009511
IBAN: ES42 0081 1763 11 0001009511
BIC/SWIFT: BSABESBB
Referentie: naam en referentie huurder verdieping
Als u de overschrijving maakt op de dag van het tekenen, dan moet u daarvan een bewijs meenemen.
Maak een afdruk en een pre-autorisatie, zodoende wordt het bedrag niet in rekening gebracht en de pre-autorisatie is 7 dagen geldig.
Bij deze optie wordt er een extra bedrag van €20 in rekening gebracht voor het retourneren van de waarborgsom bij uw vertrek. Let op, als u contant betaalt zal het bedrag teruggegeven worden nadat u de sleutels heeft ingeleverd en het appartement in goede staat bevonden is.
Het aantal personen dat gebruik maakt van het appartement mag niet meer zijn dan het aantal personen waarvoor het appartement is bedoeld, met uitzondering van kinderen onder twee jaar. Huisdieren zijn alleen toegestaan als hier toestemming voor is verleend.

Thank you, your request has been sent successfully. Our commercial team will contact you as soon as possible.

VEELGESTELDE VRAGEN
-
+
Wat is korte termijn verhuur van een toeristisch appartement?
Een korte termijn of toeristisch appartement is een volledig voorzien en gemeubileerd appartement waar u alleen maar uw bagage en goede humeur naartoe hoeft mee te nemen. -
+
Het is verhuurd onder 'all inclusive'
Systeem: de voorzieningen en de agentschapscommissie zijn al inbegrepen in de prijs en de borgsom is tussen 150 € en 300 € . Alhoewel er verschillende categorieën appartementen zijn garanderen wij onze gasten een appartement voor zichzelf (nooit gedeeld), met een eigen badkamer, een volledig voorziene keueken, woonkamer en een slaapkamer. Het is een uitstekened alternatief voor een hotel voor mensen die liever het echte lokale leven proeven, en de beste oplossing voor nieuwkomers voordat zij een definitef appartement hebben gevonden. Een korte termijn appartement. -
+
Wat is inbegrepen in de prijs?
Toeristisch appartement: De gegeven prijs geldt voor het aantal nachten dat u in het appartement doorbrengt en het aantal personen dat in het appartement verblijft. Het omvat alle voorzieningen: water, gas, electriciteit, internet wanneer beschikbaar (check het icoon), lakens, handdoeken, en alle voorzieningen die te zien zijn op de iconen. U moet schoonmaken daar aan toevoegen, wat afhankelijk is van het appartement en soms van het aantal gasten. De extra kosten die u wellicht tegenkomt zijn een late check-in/of een vroege check-out, VAT als u via bankoverschrift of VISA betaalt (alleen wanneer mogelijk; controleer dit bij ons), VISA commissie als u op het kantoor met VISA (2%) betaalt. Check onze extra paragraaf.
-
+
Welk appartement biedt u aan voor mijn verblijf?
U kunt de beschikbare appartementen zien op onze webpagina, vul in de zoek box uw aankomst- en vertrekdatum in en ook het aantal gasten, en op de nieuwe versie van de pagina kunt u meerdere filters kiezen (gedeelte rechtsbovenin van de pagina). Klik vervolgens op de ´zoek´ knop en u zult een lijst met appartementen te zien krijgen waar u uit kunt kiezen. In het geval u hulp nodig heeft, aarzel dan niet om ons om hulp te vragen, klik op 'meer informatie'. -
+
Hoe reserveer ik een appartement?
Vul uw aankomst- en vertrekdatum en het aantal mensen in de vakken (rechts bovenin), en klik 'zoek'. Vervolgens krijgt u een lijst te zien met beschikbare appartementen voor uw verblijf. Zodra u uw keuze heeft gemaakt kunt u online boeken op een snelle en veilige manier door op ´nu boeken´ te klikken. U zult gevraagd worden om uw persoonlijke gegevens en vervolgens doorgestuurd worden naar de beveiligde webpagina van de bank vanaf waar u kunt betalen met VISA/AMEX. In het geval u liever direct bij ons boekt, kunt u ons een e-mail sturen of kunt u ons bellen (klik 'meer informatie') -
+
Hoe kan ik er zeker van zijn dat mijn appartement gereserveerd is?
Zodra u online geboekt heeft ontvangt u een automatisch bericht waarin bevestigd wordt dat u het appartement geboekt heeft; dit betekent dat het appartement gereserveerd is. In de tweede stap ontvangt u het contract met alle informatie over het inchecken. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat u het appartement op hetzelfde moment als iemand anders heeft geboekt, of dat wij technologisch problemen ondervinden met het appartement en wij u er niet kunnen huisvesten. In dat soort gevallen zullen wij altijd ons best doen om u een ´upgrade´ te geven, dat betekent een beter appartement voor dezelfde prijs. Zie onze ´annuleringsparagraaf´. -
+
Waar kan ik inchecken?
De officiële in-check tijd is van 15:00 tot 19:00. Als u voor 16:00 aankomt controleer dan een dag vantevoren bij de contactpersoon of u eerder naar binnen kunt. Er is geen check-in mogelijk vóór 12:00. Tijdens kantooruren kunnen wij uw bagage bewaren zodat u kunt beginnen van de stad te genieten. Als het kantoor gesloten is zullen wij u voorzien van een lijst met bagagekluisjes in de stad. Voor check-in na 20:00 worden extra kosten gerekend, zie onze extra kosten overzicht onderaan pagina 5. Het officiële tijdstip voor uitchecken is tussen 09:00 en 12:00. Als het nodig is om later uit te checken controleer dan bij ons of dat mogelijk is. Zo niet, en gedurende kantooruren, dan kunnen wij gratis uw bagage op het kantoor bewaren. Als het kantoor gesloten is zullen wij u een lijst met bagagekluisjes in de stad geven, zoals eerder genoemd. Als u voor 09:00 moet uitchecken neem dan eerst contact met ons op zodat wij u kunnen adviseren en wij u een oplossing kunnen bieden zodat u niet de extra kosten voor een vroege check-out moet betalen. (bekijk de extra kosten paragraaf) -
+
Hoe krijg ik de sleutels?
In de meeste gevallen zullen wij u verwelkomen bij het appartement en geven wij u de sleutels zodra de rekening betaald is. In uw contract vindt u het check-in contact dat u moet bellen zodra u aangekomen bent in Barcelona voordat u bij het apartement aankomt; om te voorkomen dat u moet wachten, raden wij u aan om ons vanaf het vliegveld, treinstation of de laatse tolheffing op de snelweg te bellen. In het geval uw check-in contact niet de telefoon opneemt heeft u nog een nummer voor noodgevallen. Het is erg belangrijk dat we weten hoe laat u van plan bent aan te komen en dat u ons op de hoogte houdt van vertragingen, want alleen gasten die op tijd komen in onze planning kunnen wij ervan verzekeren dat zij geholpen zullen worden zodra ze aankomen, zonder te hoeven wachten. -
+
Heeft het appartement een lift/internet/airco?
U kunt de voorzieningen van het appartement controleren door middel van de iconen. Het kantoor is niet verantwoordelijk in het geval de lift of de airco niet werken, maar wij zullen altijd ons best doen om een gepaste oplossing te vinden en u comfort te garanderen. -
+
Moet ik het appartement schoonmaken?
We willen dat u een fijne vakantie heeft, daarom vragen wij een vergoeding voor het schoonmaken, zodat wij zelf het appartement kunnen schoonmaken na uw vertrek; ondanks dat, rekenen wij op uw goede wil en dat u het appartement in dezelfde goed staat zult achterlaten als het aantrof bij uw aankomst en dat u algemene hygiëne in acht zult nemen tijdens uw verblijf in het appartement. Wij vragen u het appartement achter te laten zonder vuilnis en afwas. Als onderdeel van ons beleid wordt er hoe dan ook een vergoeding van 50 € gevraagd bij uw vertrek. -
+
Krijg ik mijn borgsom terug? Wanneer?
De borg wordt alleen gevraagd voor het geval u iets kapot maakt of zich onacceptabel gedraagt. Normaal gesproken zijn onze gasten goede mensen met goede manieren en wordt de borgsom daarom volledig teruggegeven. De borgsom wordt teruggegeven bij uw vertrek of direct na uw vertrek, maar nooit voordat u de sleutels inlevert, omdat wij het appartement moeten controleren nadat u het verlaten heeft om het volledige bedrag terug te kunnen betalen. -
+
Mag ik in het appartement roken?
Sommige appartementen zijn rook-vrij en over het algemeen raden wij u aan om buiten te roken en wij zullen u daar dankbaar voor zijn, zo kunnen wij ervoor zorgen dat alle gasten een aangenaam ruikende woning zullen hebben tijdens hun verblijf. -
+
Mag ik huisdieren meenemen?
In sommige appartementen zijn huisdieren toegestaan, neem astublieft contact met ons op voordat u een huisdier meeneemt. -
+
Zijn feesten toegestaan in het appartement?
Feesten zijn niet toegestaan in het apparement, omdat u in een gebouw verblijft met buren die ´s ochtend vroeg naar hun werk gaan en zij wensen dat hun rust gerespecteerd wordt. Er zijn duizenden plekken in Barcelona waar u kunt gaan feesten, we geven u graag een aantal tips afhankelijk van uw voorkeur en smaak. In het geval de buren last hebben van geluidsoverlast tijdens de avonduren (22:00-09:00 tijdens de week en 00:00-09:00 tijdens het weekend) zullen zij mogelijk de politie bellen en zij zullen u mogelijk vragen meteen het appartement te verlaten, waarop u uw borgsom en de resterende dagen van uw verblijf verliest. En mogelijk zult u ook een dure boete moeten betalen voor de overlast die u de politie heeft bezorgd. -
+
Kan het appartement gedeeld worden met andere gasten?
Het antwoord is nee. U huurt het hele appartement met het aantal slaapkamers en badkamers, de keuken met voorzieningen, de woonkamer, enz. zoals dat op onze website vermeld staat. U zult het alleen delen met uw vrienden en familie. -
+
Zijn er extra kosten bij aankomst?
Wanneer u het appartement boekt geven wij u de brutoprijs en de schoonmaakvergoeding. De enige extra kosten die u wellicht zult hebben zijn:
Late check-in: Als u aankomt buiten kantooruren zal er 20 € tot 50 € in rekening gebracht worden
-=>"Vroege check-out: Als u het appartement vóór 09:00 verlaat (10:00 tijdens het weekend) en u heeft een contante borgsom achtergelaten dan zullen u twee mogelijkheden worden aangeboden:
-Extra kosten betalen (tussen 20 € tot 50 € )
-=>"Ons uw bankgegevens geven zodat we het aan u terug kunnen sturen via bankoverschrift.
Vraag ons naar andere oplossingen vóór uw aankomstdatum.
-Alleen indien beschikbaar, als u de rekening niet in cash wilt betalen dan moet u 16%VAT toevoegen.
-Als er geen internet in uw appartement is maar u het wel nodig heeft, dan kunnen wij u van een ´Overal Internet´ USB-stick voorzien; het extra bedrag dat betaald moet worden hangt af van de lengte van uw verblijf. -
+
Wat houdt het schoonmaken in? Is het verplicht?
De schoonmaakvergoedingen zijn verplicht omdat wij van mening zijn dat u hier bent om te ontspannen en omdat wij allemaal verschillende verwachtingen hebben als het gaat om netheid. Het zorgt ervoor dat wij er zeker van zijn dat het appartement klaar is om u te verwelkomen en in het geval u niet tevreden bent kan de schoonmaakster nogmaals komen. Het omvat
-De voorbereiding van het appartement (algemene schoonmaak van de badkamer, keuken en stoffen
-Het wassen van beddengoed en handdoeken (1 set per week en per persoon/bed) -
+
Wanneer/hoe kan ik betalen?
De rekening moet contant betaald worden bij aankomst. Als u op een andere manier wilt betalen, vraag het ons dan eerst vóór u het appartement reserveert, we zullen kijken wat we kunnen doen. -
+
Kan ik meer gasten meenemen dan in de reservering staat? Kan ik mensen uitnodigen in het appartement?
De reservering wordt gemaakt voor een bepaald aantal personen; in sommige appartementen passen meer mensen, in dat geval is er geen enkel proleem, u hoeft dan alleen het bijbehorende extra bedrag per persoon te betalen. In andere appartementen passen niet meer gasten dan het aantal in de reservering, in dat geval spijt het ons zeer maar kunnen uw extra vrienden niet in het appartement verblijven. In alle gevallen raden wij u aan om met ons te overleggen vóór uw aankomst, zodat wij het appartement op orde kunnen brengen of om u te helpen een passende oplossing te vinden. Niet-vermelde gasten in het appartement heeft als gevolg dat alle gasten het appartement onmiddelijk moeten verlaten, zonder compensatie en met het verlies van de borgsom en de resterende dagen. -
+
Kan ik de reserveringsdatums veranderen?
Als u een verlenging nodig heeft en het appartement beschikbaar is, dan bent u welkom om langer te blijven. Als u uw verblijf wilt verkorten dan geldt dat als een annulering, zie de annuleringsparagraaf. -
+
Annuleringsbeleid:
In het geval u uw reservering wilt annuleren:
-Als u ons minstens 30 dagen vóór uw incheckdatum op de hoogte brengt, dan zullen wij u 50% van de aanbetaling in rekening brengen als annuleringskosten.
-Als u ons minder dan 30 dagen vóór uw incheckdatum op de hoogte brengt, dan betekent dat dat u uw aanbetaling zult verliezen.
Als het appartement dat u geboekt heeft niet beschikbaar is vanwege uitzonderlijke redenen (technische problemen): Zullen wij u altijd een andere oplossing aanbieden en ons best doen om u een beter appartement aan te bieden; in het geval u onze oplossing niet accepteert dan zullen wij het hele door u betaalde bedrag terugbetalen. -
+
Zijn de appartementen baby/kindvriendelijk?
Als u met kinderen komt, zullen wij graag één van hen ontvangen als hij of zij onder 5 jaar oud is.
Als u speciale dingen nodig heeft (ledikant, kinderstoel), neem dan contact met ons op, in de meeste gevallen is het mogelijk tegen een kleine vergoeding (30 € ) -
+
Kan ik korting krijgen?
Ons systeem berekent automatisch kortingen bij verblijven vanaf 1 week, maar in speciale gevallen (last-minute aanbiedingen, in verblijven langer dan 1 maand) kunnen wij u wellicht een extra korting geven. Informeer alstublieft bij ons. -
+
Biedt u een luchthavenophaaldienst aan?
Wij werken samen met een concierge shuttlebedrijf dat allerlei diensten te bieden heeft, wij geven u graag hun contactgegevens. -
+
Kunt u voor een kamermeisje of extra schoonmaak zorgen gedurende ons verblijf?
Wij kunnen u extra schoonmaken aanbieden tegen de prijs van 13 € /h. Onze conciergemedewerker kan u een kamermeisje aanbieden, vraagt u ons altublieft om de contactgegevens. -
+
Biedt u catering aan?
Wij werken samen met een concierge cateringbedrijf dat allerlei diensten aanbiedt, wij kunnen u hun contactgegevens doorgeven . -
+
Heeft u appartementen voor grote groepen?
Sommmige van onze appartementen bevinden zich in hetzelfde gebouw, u kunt verschillende appartementen in hetzelfde gebouw huren. Check onze 'Groepsappartementen' of neem contact met ons op. -
+
Ik ben niet tevreden met het appartement dat ik heb geboekt, kan ik van appartement veranderen?
Wij voorzien onze gasten van alle informatie over het appartement en doen ons best om foto´s te geven die de realiteit zo goed moegleijk weerspiegelen. We helpen onze gasten ook graag bij het maken van keuzes, wanneer wij daar om gevraagd worden. In het geval er sprake is van verkeerd informeren, zullen zij onze gasten een andere oplossing bieden, maar in alle andere gevallen is de gast verantwoordlijk voor de keuze die hij of zij maakt. -
+
Zal iemand mij helpen als er een probleem is in het appartement?
U kunt ons bellen tijdens kantooruren met alle vragen en wij zullen u een telefoonnummer geven voor in het geval van noodgevallen. Let u er alstublieft op dat buiten kantooruren alleen voor noodgevallen is (overstromingen, brand, slotenmaker of diefstal). Alle andere mogelijke problemen worden opgelost gedurende kantooruren.