Jobaanbiedingen op ons vastgoedkantoor
Waarom solliciteren bij ShBarcelona?
Het is ShBarcelona gelukt om in een zeer competitieve context naamsbekendheid te verwerven binnen de markt van appartementenverhuur in Barcelona en één van de beste vastgoedkantoren te worden.
Ons succes is te danken aan de professionaliteit en betrokkenheid van de medewerkers. Stuk voor stuk mensen die ervoor kiezen om hun vaardigheden en ervaring in te zetten voor het bedrijf en dezelfde essentiële waarden delen, zoals klantvriendelijkheid, teamspirit en transparantie.
De professionele en persoonlijke ontwikkeling van iedere medeweker is één van de pijlers waar ShBarcelona's succes op rust.
Kom bij ons werken en word deel van een jong en dynamisch bedrijf in ontwikkeling, sluit u aan bij het ShBarcelona project. Of u nu ervaren bent of pas afgestudeerd, ShBarcelona is de perfecte plek om aan uw carrière en een veelbelovende toekomst te bouwen.
ShBarcelona werft aan om de ontwikkeling van het bedrijf te ondersteunen en verder te groeien.
Medewerkers
Nationaliteiten
Gesproken talen
Kantoren in Barcelona
Kantoor in Madrid
Sinds onze begindagen in 2000 hebben wij al onze handelingen erop gericht om een persoonlijke service aan onze klanten te bieden.
Bedrijf
Toonaangevend bedrijf in kwalitatieve vastgoeddiensten, met aanbod in dagelijks, wekelijks en jaarlijks huren, en kopen, verkopen, renovatie, decoratie, onderhoud en verzekering.
- Drie kantoren in de stad Barcelona: C / Bailén 200 en C/Casanova 99 en 100
- 56 professionals maken deel uit van de HS groep
Verantwoordelijkheden
1. Sociale netwerken ShBarcelona en ShMadrid:
- Facebook, Linkedin, Google +
- Creëren van inhoud (artikelen, afbeeldingen, video´s, enz.),
- De inhoud van de editoriale kalenders beheren .
2. SEO activiteiten:
- SEO inhoud creëren op het web en sociale netwerken.
4. Operationele marketing
Vereisten
De positie is op de marketing en communicatie afdeling, wij zoeken een profiel met een opleiding in business en communicatie.
Persoonlijke vaardigheden
- Efficiëntie
- Creativiteit
- Aanpassingsvermogen
- Spaans, Engels. Frans is een plus
- Office pakket en internet
Locatie
Kantoor C / Bailén 20008037 Barcelona
Werkdagen
Maandag tot vrijdag
Vergoeding
€ 300 / maand
1. Missies:
Yield management, platform B2B sector toeristische appartementen management:
- Controleren van de voorraad van appartementen
- Positionering van de inventaris bij distributeurs
- Ontwikkeling prijsbeleid en kalender 2016.
Business development:
- Samenwerken aan de ontwikkeling van het aanbod
- Nieuwe markten verkennen
- Ontwikkelen van de toerisme afdeling in het B2B en B2C marktsegment (Doelstelling 2015 + 25%).
Marketing en communicatie
- Ontwikkeling van een commerciële database in A-2, mailing, voucher & korting
- Ontwikkeling van beschrijvende teksten voor de appartementen in verschillende talen
- Bestuderen van het gebruik van de internetpagina ShBarcelona.com door potentiële klanten.
2. Vereist profiel
U studeert aan een business school
U bent geïnteresseerd in de toerismesector en diensten en u bezit over goede analytische vaardigheden
U spreekt Engels en Frans (Spaans is een plus)
Persoonlijke vaardigheden: business minded en relationeel sterk, gevoel voor cijfers en resultaten, organisatie, autonomie, creativiteit.
3. Werkuren:
Maandag tot vrijdag van 10:00 tot 19:00 (1 h 15 lunchpauze)
4. Omgeving en werktools:
Kantoor Casanova Street, 100 Barcelona Tafel met computer en telefoonsets.
5. Vergoeding:
€ 300 per maand.
Verantwoordelijke voor de stagiair: Hoofd pool toeristische verhuur ShBarcelona
Taken
- Omgaan met klanten en eigenaren, voornamelijk buitenlanders (UK, USA, Frankrijk, Scandinavische landen)
- Management en administratie van Barcelona's appartementen portfolio
- Deelnemen aan het bedrijf´s handelsbeleid
Baan
- Stabiel met professionele ontwikkeling
- Mogelijkheid interne promotie
- Doorgaande training
- Deel zijn van een jong en dynamisch team
- Basissalaris verhoging afhankelijk van betrokkenheid
- Extra vergoeding afhankelijk van behalen targets
Vereisten
- Beroepsonderwijs
Hoger beroepsonderwijs in Communicatie en Marketing
- Ervaring
Minstens 1 jaar
- Benodigde vaardigheden
In staat zijn om op een hoog niveau Engels, Spaans en Catalaans te spreken. 80%van de dag wordt er in Engels gesproken
Uitmuntende verbale communicatie en goede sociale vaardigheden
Proactief, betrouwbaar, en in staat in een team te werken
Voertuig nodig
Web en Officepakket kennis
- Gewenste vaardigheden
Vloeiend Frans
Schema
Van 10:00 tot 19:00 met een pauze van 1h15
Loon
15.000 € - 27.000 € bruto loon/jaar
ShBarcelona is toonaangevend en breidt zich uit met een klantgericht business model.
Ons team is op zoek naar een Commercieel Adviseur.
Taken
- Ontvangen en beheren van klantvraag, in persoon, via de telefoon of via e-mail.
- Omgaan met klanten die voornamelijk uit het buitenland komen (VK, USA, Frankrijk, Scandinavische landen)
- Organiseren, coördineren en bezoeken afleggen
- Opvragen en controleren van de aangeleverde documentatie
- Verkoopbezoeken aan bedrijven, organisaties en instituties
Wat wij te bieden hebben
- Stabiele baan met professionele ontwikkeling
- Mogelijkheid van interne promotie
- Deel zijn van een jong en dynamisch team
- Basis salaris + aanvullende vergoedingen, afhankelijk van de bereikte targets
- Goed niveau Engels en Spaans, 80% van de dag wordt er in Engels gesproken. Catalaans en Frans zijn een plus.
- Goede relaties, proactief, verantwoordelijk en kan in teamverband werken
- U heeft een 2-wieler, of u bent bereid er één aan te schaffen
- Uitstekend om kunnen gaan met het Officepakket en binnen de webcontext.