Jobaanbiedingen op ons vastgoedkantoor

Waarom solliciteren bij ShBarcelona?

Het is ShBarcelona gelukt om in een zeer competitieve context naamsbekendheid te verwerven binnen de markt van appartementenverhuur in Barcelona en één van de beste vastgoedkantoren te worden. Ons succes is te danken aan de professionaliteit en betrokkenheid van de medewerkers. Stuk voor stuk mensen die ervoor kiezen om hun vaardigheden en ervaring in te zetten voor het bedrijf en dezelfde essentiële waarden delen, zoals klantvriendelijkheid, teamspirit en transparantie.
De professionele en persoonlijke ontwikkeling van iedere medeweker is één van de pijlers waar ShBarcelona's succes op rust.

Kom bij ons werken en word deel van een jong en dynamisch bedrijf in ontwikkeling, sluit u aan bij het ShBarcelona project. Of u nu ervaren bent of pas afgestudeerd, ShBarcelona is de perfecte plek om aan uw carrière en een veelbelovende toekomst te bouwen.

ShBarcelona werft aan om de ontwikkeling van het bedrijf te ondersteunen en verder te groeien.

Check ons aanbod
Belangrijke cijfers
73

Medewerkers

9

Nationaliteiten

6

Gesproken talen

4

Kantoren in Barcelona

1

Kantoor in Madrid

Filosofie
Soms ontmoeten mensen elkaar en delen zij dezelfde doelen en bundelen ze hun krachten om een organisatie te creëren die wij een ´bedrijf´ noemen, met als doel om gezamelijkniets uit te voeren dat zij alleen niet hadden kunnen doen.
Sinds onze begindagen in 2000 hebben wij al onze handelingen erop gericht om een persoonlijke service aan onze klanten te bieden.
Internationaal en technologie
Barcelona is een kosmopolitische stad. Het aantrekken van de internationale markt is van essentieel belang voor de uitbreiding van ShBarcelona. Het bedrijf heeft een internationale aanpak en is continu bezig zijn technologische middelen te ontwikkelen en om uitwisselingen met klanten makkelijker te maken.
Leiderschap
ShBarcelona's beleid bestaat uit het geven van meer verantwoordelijkheid aan medewerkers en om hen vertrouwen te geven. Eén van onze doelen is om medewerkers samen te brengen rondom gedeelde waarden en om leiderschap te stimuleren.
Een carrière bij Sh
ShBarcelona's medewerkers hebben zich erop toegelegd om elk project tot een succes te maken. ShBarcelona's beleid stimuleert interne promotie om medewerkers de kans te geven zich te ontwikkelen binnen hun eigen sector en om hun vaardigheden binnen het bedrijf te ontwikkelen.
Integratie
ShBarcelona zorgt voor de juiste begeleiding van iedere nieuwe medewerker, waarbij gebruik gemaakt wordt van interne trainingen om zo de beste werkomgeving te bieden en om een snelle integratie in optimale condities mogelijk te maken.
Check ons aanbod
Stage bij ShBarcelona
Jobs bij ShBarcelona
Open sollicitatie
Stage op de marketing & communicatie afdeling

Bedrijf

Toonaangevend bedrijf in kwalitatieve vastgoeddiensten, met aanbod in dagelijks, wekelijks en jaarlijks huren, en kopen, verkopen, renovatie, decoratie, onderhoud en verzekering.

  • Drie kantoren in de stad Barcelona: C / Bailén 200 en C/Casanova 99 en 100
  • 56 professionals maken deel uit van de HS groep

Verantwoordelijkheden

1. Sociale netwerken ShBarcelona en ShMadrid:

  • Facebook, Linkedin, Google +
  • Creëren van inhoud (artikelen, afbeeldingen, video´s, enz.),
  • De inhoud van de editoriale kalenders beheren .

2. SEO activiteiten:

  • SEO inhoud creëren op het web en sociale netwerken.
3. De inhoud van nieuwsbrieven controleren (klanten en eigenaren).

4. Operationele marketing

Vereisten

De positie is op de marketing en communicatie afdeling, wij zoeken een profiel met een opleiding in business en communicatie.

Persoonlijke vaardigheden

  • Efficiëntie
  • Creativiteit
  • Aanpassingsvermogen
  • Spaans, Engels. Frans is een plus
  • Office pakket en internet


Locatie

Kantoor C / Bailén 20008037 Barcelona

Werkdagen

Maandag tot vrijdag

Vergoeding

€ 300 / maand

Solliciteren
INTERNSHIP IN THE MONTHLY RENTAL DEPARTMENT

Company

Leading company in quality real estate services offering rentals for days, weeks, months, years, purchase and sale, rehabilitation, decoration, maintenance and insurance.

  • 4 offices in the city of Barcelona: C/ Bailén 200 and C / Casanova 95, 99 and 100

  • 70 professionals are part of this business project.

Functions to play

  • Customer service: e-mail, telephone and in person

  • Administrative support

  • Carrying out visits to scheduled flats

  • Management of reservations and budgets

  • Development of the client portfolio: contact with companies, multinationals to offer them our services and sign collaboration agreements

Location

Office of C / Casanova, 99

08037 Barcelona

Timing

10 to 19 from Monday to Friday

Remuneration

€ 400 / month

Solliciteren
Key account manager

Taken

  • Omgaan met klanten en eigenaren, voornamelijk buitenlanders (UK, USA, Frankrijk, Scandinavische landen)
  • Management en administratie van Barcelona's appartementen portfolio
  • Deelnemen aan het bedrijf´s handelsbeleid

Baan

  • Stabiel met professionele ontwikkeling
  • Mogelijkheid interne promotie
  • Doorgaande training
  • Deel zijn van een jong en dynamisch team
  • Basissalaris verhoging afhankelijk van betrokkenheid
  • Extra vergoeding afhankelijk van behalen targets

Vereisten

- Beroepsonderwijs

Hoger beroepsonderwijs in Communicatie en Marketing

- Ervaring

Minstens 1 jaar

- Benodigde vaardigheden

In staat zijn om op een hoog niveau Engels, Spaans en Catalaans te spreken. 80%van de dag wordt er in Engels gesproken

Uitmuntende verbale communicatie en goede sociale vaardigheden

Proactief, betrouwbaar, en in staat in een team te werken

Voertuig nodig

Web en Officepakket kennis

- Gewenste vaardigheden

Vloeiend Frans

Schema

Van 10:00 tot 19:00 met een pauze van 1h15

Loon

15.000 € - 27.000 € bruto loon/jaar

Solliciteren
Commercieel adviseur

ShBarcelona is toonaangevend en breidt zich uit met een klantgericht business model.

Ons team is op zoek naar een Commercieel Adviseur.

www.shbarcelona.nl

Taken

  • Ontvangen en beheren van klantvraag, in persoon, via de telefoon of via e-mail.
  • Omgaan met klanten die voornamelijk uit het buitenland komen (VK, USA, Frankrijk, Scandinavische landen)
  • Organiseren, coördineren en bezoeken afleggen
  • Opvragen en controleren van de aangeleverde documentatie
  • Verkoopbezoeken aan bedrijven, organisaties en instituties

Wat wij te bieden hebben

  • Stabiele baan met professionele ontwikkeling
  • Mogelijkheid van interne promotie
  • Deel zijn van een jong en dynamisch team
  • Basis salaris + aanvullende vergoedingen, afhankelijk van de bereikte targets

Vereisten

  • Goed niveau Engels en Spaans, 80% van de dag wordt er in Engels gesproken. Catalaans en Frans zijn een plus.
  • Goede relaties, proactief, verantwoordelijk en kan in teamverband werken
  • U heeft een 2-wieler, of u bent bereid er één aan te schaffen
  • Uitstekend om kunnen gaan met het Officepakket en binnen de webcontext.
Solliciteren
Open sollicitatie
ok

CV
ok

Motivatiebrief
De velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Verzenden
Solliciteren
ok

CV
ok

Motivatiebrief
De velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Verzenden
Wanneer je op “Alle cookies accepteren” klikt, stem je in met het gebruik van cookies om je navigatie op deze website te verbeteren, je ervaring te personaliseren en onze marketingacties te meten. Je kunt cookies beheren door te klikken op “Cookie-instellingen”. Zie voor meer informatie ons Cookiebeleid:
Alle cookies accepteren
Accepteren